loading...
سرگرمی وتفریحی
پدرام حیدری بازدید : 107 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ غمگین ۹۴ محمد یاوری به نام ستایش

1,378 views

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بانام ستایش

آهنگساز:مرتضی پاشایی ترانه سرا:مهرزاد امیرخانی پیانو:مهرداد امینی

 سایت بزرگ تهران ورلد دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از محمد یاوری بنام ستایش

با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید…

دانلود آهنگ ستایش از محمد یاوری

صدای محمد یاوری شباهت زیادی به صدای محسن چاوشی دارد.

 

دانلود آهنگ غمگین 94 محمد یاوری به نام ستایشReviewed by Admin on Jan 30Rating:

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بانام ستایش

آهنگساز:مرتضی پاشایی ترانه سرا:مهرزاد امیرخانی پیانو:مهرداد امینی

 سایت بزرگ تهران ورلد دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از محمد یاوری بنام ستایش

با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید…

دانلود آهنگ ستایش از محمد یاوری

صدای محمد یاوری شباهت زیادی به صدای محسن چاوشی دارد.

142262561522907298setayesh-yavari

 

متن آهنگ محمد یاوری به نام ستایش

دوباره نم نم بارون صدای شر شر ناودون

دل بازم بی قراره

دوباره رنگ چشاتو خیال عاشقی با تو این دلا رو نداره نداره نداره

شبامو خواب نوازش دوباره هق هق و بارش گریه یعنی ستایش

ستایش تو و چشمات دلم هنوز تو رو میخواد دل بازم واسه عطر نفس هات

اتاقم عطر تو داره دلم گرفته دوباره کار من انتظاره

یه عکس و درد دلامو میریزه اشک چشامو غم تمومی نداره نداره نداره

صدای باده و کوچه داره تو خونه می پیچه قلبم آروم نمیشه

بقل گرفتمت انگار دوباره خوابه و تکرار

باز نبودی و من تکیه دادم به دیوار

ستایش یعنی دیونگی هام

شبیه حس خوبه تو دل ما نگاه کن تو چشای بیقرارم چقدر این لحظه ها رو دوست دارم

تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خوبه که هستی

ستایش یعنی حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت سرگرمی تفریحی خوش امدید لطفانظرات خودراارسال کنید این وبلاگ قصدتوحین به کسی راندارد وفقط جهت شادی وسرگرمی بازدیدکنندگان ایجادشده است لطفا ازصفحات دیگروبلاگ دیدن کنید راه ارتباط با من از طریق hpinfo1378@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 784
  • بازدید کلی : 6,357